Alle nieuws

No Heart No Glory campagne opnieuw succes dankzij stemmen van de fans

NHNG - Unibet

Health

Al verschillende seizoenen lang slaan Unibet & Club de handen in elkaar om het amateurvoetbal een hart onder de riem te steken. Per uitgebrachte stem op de Player of the Month-campagne, schenkt Unibet één euro aan het goede doel waardoor amateurclubs gratis deel kunnen nemen aan een workshop rond reanimatie en hartmassages én bovendien een gratis AED-toestel ontvangen.

Ook dit seizoen kunnen we succesvol afsluiten met als kers op de taart de verkozen Noa Lang als Player of the Year. In totaal werden 30.070 stemmen uitgebracht tijdens het afgelopen seizoen wat een mooie som heeft opgebracht om de amateurclubs te helpen een veiligere omgeving te vormen voor hun spelers en speelsters.

In totaal konden we dit seizoen een 11-tal amateurclubs een gratis AED-toestel schenken en een daarbij horende workshop rond reanimatie en hartmassages.

Cookies

Club Brugge gebruikt cookies op deze website. De strik noodzakelijke cookies zijn vereist voor het functioneren van de website en kunnen niet worden geweigerd. Club Brugge gebruikt ook een analytics tool (Google Analytics). Als je toestemming geeft wordt bepaalde data (zoals je type browser, IP adres, enz.) gebruikt om geaggregeerde statistieken te genereren. Je kan jouw toestemming steeds opnieuw intrekken via de link “cookie instellingen” onderaan de webpagina.

Lees meer in ons Cookiebeleid.